10.2.08

On son els homenatges a Jaume I ?


La setmana passada vaig poder veure a les notícies i a vista d’ocell, com a Ses Illes, al País Valencià i a Catalunya Nord, es feien llurs homenatges al rei En Jaume I en el dia en què es commemorava el vuitè centenari del seu naixement. I em vaig preguntar: i aquí Catalunya que s’ha fet?

La veritat és què vaig sentir vergonya en veure com al Principat, encara és hora de què la nostra administració faci la seva feina i posi en el lloc que li correspon, a un dels més grans personatges de la nostra història.

Properament podrem assistir a l’estrena de la pel·lícula ‘King Conqueror’ que com us podeu imaginar, seguirà la moda d’altres films que s’han produït darrerament, i en què s’expliquen històries i personatges totalment catalans, que un cop a la pel·lícula, semblem més espanyols que altra cosa.

No podem deixar que ni els espanyols ni els nostres governs progressistes, continuïn mentint sobre la nostra història.

Èric Barrat

www.HistoCat.cat

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

És cert.
Jo tampoc entenc què està passant!
No solament hi ha una clara expropiació de la nostra història, si no que a més nosaltres hi col·laborem.

Ramon III

10:09 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home