18.6.06

"Billbeny subvencionado suculentamente por los diferentes gobiernos autonómicos de la Generalidad" segons SIGLO XXI


En un article del portal digital SIGLO XXI del passat 28 de març, l'autor, un tal Daniel Tercero en el seu escrit titulat "Diego y Cristobal Colon", ens diu amb tota la tranquilitat del món que dona per una banda el desconeixement, i per altre, la clara visió política del asumpte, que:
"La polémica siempre ha acompañado a todos los estudios que se han realizado sobre la vida de Cristóbal Colón. Jordi Billbeny, historiador catalán, asegura y defiende la idea de que Cristóbal Colón fue un corsario catalán que batalló contra Juan II, padre de Fernando el Católico, y de familia noble. Contradiciendo la tesis más extendida, y de momento más aceptada, que mantiene el origen genovés de Cristóbal y de familia humilde. Billbeny –subvencionado suculentamente por los diferentes gobiernos autonómicos de la Generalidad-, por otro lado, no deja de sorprendernos y hace pocas semanas publicó un estudio asegurando que Miguel de Cervantes había sido, también, catalán".
No cales més comentaris, cadascú en pot extreure les seves pròpies conclusions. El que si diré és què, sigui com sigui, la veritat guanyarà a la mentida i a la manipulació.
Llegeix tot l'article.